🌟شرکت ماندگار با تجربه نزدیک به 11 سال فعالیت موفقیت آمیز به عنوان حرفه ای ترین شرکت تبلیغاتی در زمینه تجاری و تبلیغاتی تمام توان خود را برای خدمات رسانی به کار گرفته است 🌟


نظارت بر اجرای تمامی پروژه ها زیر نظارت و با تجربه 11 ساله شرکت ماندگار صورت میگیرد


پخش تراکت


انواع خدمات شرکت ماندگار


پخش تراکت تضمینی و حرفه ای

  • پخش تراکت چسبان
  • پخش تراکت مویرگی
  • پخش تراکت مردمی (دادزن)

نصب حرفه ای پوستر

  • نصب در محل های پر تردد
  • نصب با اسپری و چسب کاغذی

اگر سوال و ابهامی در خصوص پخش تراکت دارید با تماس با شرکت ماندگار آن را مطرح کنید !


نوع کاغذ در تبلیغات به پخش تراکت

متاسفانه بسیاری افراد بدون توجه از کاغذهای رنگی بدون کیفیت استفاده میکنند، در اغلب مواقع طرح زیبای شما به دلیل استفاده از همین کاغذهای بی کیفیت اصلا دیده نمیشود و پیام شما منتقل نخواهد شد. پیشنهاد من به شما استفاده از کاغذ تحریر 80 گرمی سفید می باشد، همین تغییر کوچک و ساده می تواند پیام شما را واضح تر نشان دهد و همچنین طرح شما میان آن رنگهای کاغذی محو نشود.


شما در حال مطالعه مطلب پخش تراکت میباشید !


تبليغات چيست ؟

امروز هر شخصی که در ایران و سراسر دنیا تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار کوچک یا بزرگ دارد میداند که برای جذب مشتری به تبلیغات نیاز دارد . تبلیغات به ما کمک میکند که مخاطبان خود را در جریان ویژگی های برتر کسب و کار خود قرار دهیم و آنان را به خرید محصولات و خدمات خود تشویق کنیم . یکی از مهمترین نکات در انتخاب انواع روش های تبلیغات ، مدت زمان تاثیر گذاری آن است ، مدتی که طول میکشد تا هزینه ای که برای تبلیغات پرداخت کرده ایم برگردد و همچنین کسب و کار ما به سود دهی برسد . اما مدت زمان رسیدن به نقطه سوددهی در صنایع مختلف فرق دارد . پخش تراکت : طرح تجاری یا همان بیزنس پلن به ما کمک میکند تا  با توجه به سرمایه ای که داریم  برای کسب و کارمان برنامه ریزی کنیم . اما از آنجایی که تبلیغات شامل هزینه هایی میشود ما باید نوعی از تبلیغات را انتخاب کنیم که برای ما به صرفه تر باشد . به صرفه یعنی چه ؟ زمانی یک روش تبلیغاتی میتواند به صرفه باشد که باعث افزایش فروش و درنهایت باعث افزایش درآمد ما شود .


شما در حال مطالعه مطلب پخش تراکت از کیابیوتی میباشید !


نتیجه گیری از تبلیغات به روش تراکت

اگر به دنبال گرفتن پاسخ و افزایش فروش با استفاده از این نوع تبلیغات می باشد، پیشنهاد میکنم کمی صبور و به این روش پایبند باشید، به صورت مکرر اقدام به پخش این نوع تبلیغات کنید تا پس از مدتی به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. تبلیغات در دنیای فیزیکی نیاز به صبر و شکیبایی دارد، اگر پس از یک نوبت پخش توقع پاسخگویی سریع دارید، پس هیچگاه از تبلیغات استفاده نکنید !


شما در حال مطالعه مطلب پخش تراکت میباشید !


تاثیرگذارترین تبلیغ چگونه شکل می‌گیرد؟

مشتریان همیشه به‌وسیله تبلیغات مختلف بمباران می‌شوند. همه افراد به هر تبلیغی که جلوی رویشان باشد، توجه می کنند. به شرایط زیر خوب فکر کنید: فرض کنید که در جاده در حال رانندگی هستید. در راه کلی بیلبورد تبلیغاتی هست که اصلاً به آن‌ها توجه نمی‌کنید؛ اما در همان شرایط اگر گرسنه باشید، رفتارتان کاملاً تغییر می‌کند. وقتی گرسنه‌اید، شروع می‌کنید به دنبال کردن بیلبوردهای تبلیغاتی اطراف جاده، تا ببینید که کجا یک رستوران خوب می‌توانید پیدا کنید. شما دیگر حواستان به بیلبوردهای تبلیغاتی هست چون به آن نیاز دارید و در بین آن‌ها به دنبال چیزی می‌گردید که مشکلتان را حل کند.


شما در حال مطالعه مطلب پخش تراکت میباشید !


اهداف تبلیغات | پخش تراکت

ایده اساسی در تبلیغات افزایش کسب‌وکار با فروش کالا / خدمات است. علاوه بر این، اهداف دیگری از تبلیغات وجود دارد که قابل‌توجه است .

  • برای بالا بردن حسن نیت و ایجاد اعتبار در میان مشتریان با وعده ارائه کیفیت بهتر محصولات و خدمات.
  • برای ایجاد آگاهی در مدت‌زمان کوتاهی بین حداکثر افراد در مورد کسب‌وکار خود.
  • برای ترویج برنامه فروش شخصی.
  • برای ورود به بازار ملی یا حتی بین المللی و ایجاد گروه جدید از مشتریان.
  • برای ترویج محصولات تازه وارد شده در میان مشتریان بالقوه.

شما در حال مطالعه مطلب پخش تراکت میباشید !


رنگ در تبلیغات تراکت

یک پیشنهاد ساده که بسیار ارزان هم تمام خواهد شد، استفاده از چاپ دو رنگ (قرمز و مشکی) می باشد، شما می توانید بخشی از پیامتان را که می خواهید بهتر منتقل شود با رنگ قرمز نشان دهید. اگر در حال حاضر تمایلی به استفاده از تراکت های رنگی ندارید و می خواهید تنها از تراکت های تک رنگ بهره ببرید، ممکن است گاهی اوقات نتوانید به خوبی بخشی از پیام خود را درشت نمایی کنید تا بیننده بهتر آن را ببیند.


شما در حال مطالعه مطلب پخش تراکت میباشید !


شیوه تبلیغات در پخش تراکت

متاسفانه اکثر کسب و کارها هدف دقیقی از پخش این تبلیغات چاپی ندارند و بسیار بی هدف اقدام به پخش آنها می کنند، اما اگر قبل از آن بازار هدف خاصی داشته باشید خیلی بهتر و هدفمندتر این تبلیغات چاپی را پخش خواهید کرد. برای اینکه بازار هدف خود را بشناسید از خود چند سوال بپرسید :

  1. آیا مشتریان شما دانشجو هستند یا خیر ؟
  2. این افراد اصولا توی چه رنج سنی هستند ؟
  3. مشتریان احتمالی شما ممکن است بیشتر از کدام باشگاه یا تفریح گاه استفاده کنند ؟
  4. مشتریان احتمالی شما خانم ها هستند یا آقایون ؟

اگر بتوانید به همین چهار سوال به خوبی جواب بدهید متوجه خواهید شد که چه مکان هایی برای پخش تبلیغات چاپی شما مناسب خواهد بود، ممکن است مشتریان شما خانم های جوانی باشند که حداقل ماهی یک بار از یک آرایشگاه خاص استفاده می کنند و اگر شما بتوانید تبلیغات چاپی خود را با همکاری همان مکان پخش کنید حتما به نتیجه بهتری دست پیدا خواهید کرد.